معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد فهما خوزستان دیدار کردند
معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران و مدير ستاد فهما خوزستان ديدار کردند
به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک کانون‌های مساجد و بنیاد شهید خوزستان؛

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد فهما خوزستان دیدار کردند

در ديدار با معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان با مدير ستاد فهما استان، بر استفاده از ظرفيت‌هاي مشترک ميان دو نهاد جهت بهره‌مندي خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر و کانون‌هاي مساجد با انعقاد تفاهم‌نامه همکاري تاکيد شد.
شناسه خبر : 49511 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان به منظور مشارکت در اجرای برنامه‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دو نهاد دیدار کرد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در این دیدار بر استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان جهت بهره‌مندی خانواده‌های شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توان از امکانات هر دو نهاد جهت بهره‌مندی نوجوانان و جوانان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر استفاده کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند با حضور در مساجد علاوه بر کمک به ترویج ایثار و شهادت، هم به عضویت کانون‌های مساجد در بیایند و هم از امکانات و آموزش‌های مختلفی که در این مراکز ارائه می‌شود، بهره ببرند.

نادر جلالی، نیز تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از زبان هنر، بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اولویت‌های خود را در سال جاری فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری قرار داده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، اضافه کرد: در این راستا اقدام به فعالیت در حوزه‌های هنری از هنرهای تجسمی تا تئاتر، سینما، سرود، خطاطی، نقاشی و ... کرده‌ایم تا بتوانیم با زبان هنر ظرفیت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت است را معرفی کنیم.

وی یاد آور شد: در این جلسه نیز قرار است در قالب تفاهم‌نامه، با معرفی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، از ظرفیت‌های این کانون‌ها در بحث آموزش‌های قرآنی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ... بهره‌مند شویم و کانون‌ها نیز از ظرفیت‌های بنیاد شهید از جمله فضاهای آموزشی و ورزشی استفاده کنند.

 

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد