پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی رونمایی شد
پوستر پنجمين سوگواره ملي تئاتر ميداني و تعزيه اربعين حسيني رونمايي شد
با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان؛

پوستر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی رونمایی شد

طي مراسمي با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌ هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان و با حضور مديران فرهنگي و شخصيت‌هاي ديني استان، پوستر «پنجمين سوگواره ملي تئاتر ميداني و تعزيه اربعين حسيني» در اهواز رونمايي شد.
شناسه خبر : 49869 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، طی مراسمی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و با حضور مدیران فرهنگی و شخصیت‌های دینی استان، پوستر «پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» در اهواز رونمایی شد.

در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اهمیت و ترویج فرهنگ عاشورایی و تقدیر از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی و تعزیه اظهار کرد: امام حسین (ع) کارگردان بزرگ واقعه عاشورا بود و درس‌های ماندگاری را برای بشریت داد و تمدن فرهنگ ولایی در این منطقه تشکیل شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با ذکر مصیبت بخشی از واقعه عاشورای سال ۶۱ هجری، از همه مدیران فرهنگی و مجموعه استانداری خوزستان خواست تا هنرمندان را در عرصه ترویج هنر عاشورایی حمایت کنند.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نیز از برپایی موکب فرهنگی هنری در پایانه مرزی چذابه خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای اجرای باشکوه برنامه‌های فرهنگی و هنری عاشورایی به‌کار خواهیم بست.

این سوگواره که با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استانداری خوزستان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجمن هنرهای نمایشی ایران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا می‌شود، همزمان با پیاده‌روی اربعین حسینی و با حضور گروه‌های منتخب و هنرمندان از سراسر کشور در پایانه مرزی چذابه برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: رونمايي از پوستر