ثبت‌نام 650 نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در مسابقات قرآنی مدهامتان
ثبت‌نام 650 نفر از اعضاي کانون‌هاي مساجد خوزستان در مسابقات قرآني مدهامتان
مدیر ستاد فهما خوزستان خبر داد؛

ثبت‌نام 650 نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در مسابقات قرآنی مدهامتان

حجت‌الاسلام سميري، از ثبت‌نام 650 نفر از اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان خبر داد.
شناسه خبر : 50159 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اظهار کرد: 650 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در رده سنی (7 تا 30 سال) در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: از این تعداد حدود 400 نفر در رشته‌های مفاهیم، حفظ جزء 30 قرآن و معارف اهل بیت (ع) شرکت کردند که آزمون این مسابقات 28 تا 31 تیر به صورت کتبی و برخط از طریق سامانه آموزش الکترونیک بچه‌های مسجد برگزار شد.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، قرائت نماز، اذان، مکبری و استعدادیابی نیز تا 6 مرداد تمدید شده بود که اعضای کانون‌های مساجد می‌بایست فیلم اجرای خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگزاری می‌کردند.

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه در مهلت تعیین شده، 250 نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در رشته‌های مذکور ثبت‌نام کردند، ادامه داد: داوری مرحله استانی این رشته‌ها به جز حفظ کل به صورت غیرحضوری و از طریق بازبینی فیلم‌های بارگزاری شده در سامانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استانی حفظ کل نیز به صورت حضوری با حضور شرکت‌کنندگان و داوران در دو بخش خواهران و برادران، مرداد سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این مسابقات به میزبانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس، اعزام می‌شوند.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد