فراهم شدن اسکان رایگان در مشهد مقدس برای کانون‌های مساجد خوزستان
فراهم شدن اسکان رايگان در مشهد مقدس براي کانون‌هاي مساجد خوزستان
در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت صورت گرفت؛

فراهم شدن اسکان رایگان در مشهد مقدس برای کانون‌های مساجد خوزستان

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان گفت: پيرو هماهنگي صورت گرفته با شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب در خصوص برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستانه، محلي جهت اسکان در مشهدمقدس براي کانون‌هاي مساجد استان فراهم شد.
شناسه خبر : 50507 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: ستاد کانون‌های مساجد استان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد، شرایطی را فراهم کرده تا کانون‌های مساجد بتوانند از امکانات مختلف فرهنگی، ورزشی و ... سایر نهادها بهره‌مند شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: از جمله تسهیلات و امکاناتی که برای کانون‌های مساجد استان در نظر گرفته شده ایجاد محل اسکان در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

وی اضافه کرد: در این راستا پیرو هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه محلی جهت اسکان در مشهدمقدس برای کانون‌های مساجد استان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد:  بر اساس این تفاهم‌نامه، کانون‌های مساجدی که برنامه سفر به مشهد مقدس را دارند، می‌توانند با اعلام تاریخ سفر، اسکان خود را در نزدیکترین نقطه به حرم امام رضا (ع) فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش برای هر کانون فرهنگی هنری 45 نفر است، عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری متقاضی می‌توانند جهت هماهنگی و رزرو محل در ساعات اداری با شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۶۳۵۹۵ تماس حاصل فرمایند.

مدیر ستاد فهما خوزستان، با اشاره به فعالیت بخش خواهران کانون‌های مساجد در اوقات فراغت، یاد آور شد: خواهران در کانون‌های مساجد می‌توانند با هماهنگی کامل از این محل جهت اسکان در مشهد مقدس استفاده کنند.