مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان برگزار شد
مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان در خوزستان برگزار شد

مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان برگزار شد

داوري 220 اثر ارسالي مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان امروز در خوزستان برگزار شد.
شناسه خبر : 50542 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، عصر امروز یکشنبه (22 مرداد) در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان برگزار شد.

در این مسابقات اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در مهلت تعیین شده آثار اجراهای خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگزاری کرده بودند که امروز توسط هیئت داوران در دو بخش خواهران و برادران مود ارزیابی قرار گرفت.

داوران امروز 220 اثر ارسالی را در رشته‌های اذان، مکبری، استعدادیابی، قرائت نماز، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی و قرائت ترتیل داوری کردند.

داوری این دوره از مسابقات را در بخش برادران سید کریم موسوی، جاسم شمیری و حمزه عوده‌زاده و در بخش خواهران خیریه عچرش، صدیقه لویمی اصل و سناء منبوهی بر عهده داشتند.

داوری رشته حفظ کل قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران نیز سه‌شنبه (24 مرداد) با حضور شرکت‌کنندگان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات مدهامتان که مهرماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

کلمات کلیدی: مدهامتان