کانون‌های مساجد آموزش‌های قرآنی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند
کانون‌هاي مساجد آموزش‌هاي قرآني را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

کانون‌های مساجد آموزش‌های قرآنی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، امروز با حضور در ستاد کانون‌هاي مساجد استان، از روند داوري آثار ارسالي شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان بازديد کرد.
شناسه خبر : 50545 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجید منادی عصر امروز (22 مرداد) با حضور در محل برگزاری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از روند داوری این مسابقات بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن خداقوت به داوران و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، برگزاری چنین مسابقاتی را در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر دانست و بر کیفی‌سازی بیشتر این مسابقات در سال‌های آینده تاکید کرد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به برگزاری دوره‌های آموزش‌های قرآنی در رشته‌های مختلف و به خصوص مفاهیم قرآن شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون‌های مساجد با کودکان، نوجوانان و جوانان سروکار دارند، می‌طلبد با انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و ... آنها را به سمت مساجد جذب کنند تا بتوانیم این قشر را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه‌داریم.

لازم به ذکر است، در این مرحله از مسابقات آثار ارسالی 220 نفر از اعضای کانون‌های مساجد در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، اذان، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی داوری شد.

کلمات کلیدی: مدهامتان