نیازمند حمایت مسئولان در زمینه فعالیت‌های قرآنی هستیم
نيازمند حمايت مسئولان در زمينه فعاليت‌هاي قرآني هستيم
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

نیازمند حمایت مسئولان در زمینه فعالیت‌های قرآنی هستیم

حجت‌الاسلام سميري، گفت: در هرجاي استان که قدم مي‌گذاريم چشمه قرآني رحمت الهي سرازير مي‌شود، هرچند در اين زمينه نبود حمايت و کمبود امکانات داريم، اما اميدواريم با حمايت مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، شاهد پيشرفت در فعاليت‌هاي قرآني باشيم.
شناسه خبر : 50592 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز سه‌شنبه (24 مرداد) در مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری مدهامتان که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با ارائه گزارشی از برگزاری این دوره از جشنواره اظهار کرد: 618 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در این دوره جشنواره در 10 رشته قرآنی شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: 220 اثر ارسالی  در رشته‌های اذان، مکبری، استعدادیابی، قرائت نماز، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی و قرائت ترتیل داوری شد.

وی اذعان کرد: داوری این دوره از مسابقات را در بخش برادران سید کریم موسوی، جاسم شمیری و حمزه عوده‌زاده و در بخش خواهران خیریه عچرش، صدیقه لویمی اصل و سناء منبوهی بر عهده داشتند.

مدیر ستاد فهما خوزستان، با اشاره به اینکه استان خوزستان قرآن خیز است، بیان کرد: در هرجای استان که قدم می‌گذاریم چشمه قرآنی رحمت الهی سرازیر می‌شود، هرچند در این زمینه نبود حمایت و کمبود امکانات داریم، اما امیدواریم با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شاهد پیشرفت در فعالیت‌های قرآنی باشیم.

سید کریم موسوی، گفت: شروع کار جشنواره مدهامتان با حضور وزیر وقت از خوزستان کلید خورد و دبیرخانه این جشنواره در استان تشکیل شد.

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در خوزستان، نیز در مورد سطح آثار شرکت کننده در جشنواره اظهار کرد: 618 نفر آثارشان را با کیفیت‌های مختلف شرکت دادند، اما کمیت جشنواره فوق‌العاده بود.

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: حلقه وصل بین جامعه فعالیت‌های قرآنی و مساجد هستند و با توجه به نقشه راه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به امور قرآنی، امیدواریم سال خوبی برای جامعه قرآنی رقم بخورد.

کلمات کلیدی: مدهامتان