حرکتی جهادی و همت مضاعفی در حوزه قرآنی کانون‌های مساجد صورت گیرد
حرکتي جهادي و همت مضاعفي در حوزه قرآني کانون‌هاي مساجد صورت گيرد
داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقت قرآنی مدهامتان در خوزستان:

حرکتی جهادی و همت مضاعفی در حوزه قرآنی کانون‌های مساجد صورت گیرد

عوده‌زاده، با بيان اينکه بايد با دعوت از اساتيد برجسته، حرکتي جهادي و همت مضاعفي در حوزه قرآني کانون‌هاي مساجد صورت گيرد، گفت: پس از برگزاري مسابقات مدهامتان، آسيب‌شناسي جدي در بحث اين مسابقات صورت گيرد و نقاط قوت و ضعف آن بررسي و اصلاح و تقويت شود.
شناسه خبر : 50624 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

حمزه عوده‌زاده، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، این مسابقات را حرکت خوبی در زمینه قرآنی دانست و اظهار کرد: به نظر من در کنار نقاط مثبتی که این مسابقات دارد باید مقداری در نحوه برگزاری آن تجدیدنظر صورت گیرد.

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان، با بیان اینکه در سال‌های گذشته مسابقات خیلی قوی‌تر و با حضور شرکت‌کننده‌های حرفه‌ای‌تری برگزار می‌شد ولی طی یکی دو سال اخیر آمار متسابقین کاهش داشت و در برخی رشته‌ها اصلا شرکت‌کننده‌ای نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کننده‌های ما در رشته‌های ترتیل، اذان و قرائت ضعیف‌تر از قبل خود را نشان دادند، اذعان کرد: باید زیرساخت‌ها اصلاح شود و با دعوت از اساتید برجسته، حرکتی جهادی و همت مضاعفی در حوزه قرآنی کانون‌های مساجد صورت گیرد.

عوده‌زاده، یاد آور شد: باید پس از برگزاری مسابقات مدهامتان، آسیب‌شناسی جدی در بحث این مسابقات صورت گیرد و نقاط قوت و ضعف آن بررسی شود با اصلاح و تقویت آنها، اعضای کانون‌های مساجد را به شرکت در مسابقات تشویق و ترغیب کرد.

کلمات کلیدی: مدهامتان