متسابقین و رتبه‌آوران مسابقات قرآنی رها نشوند
متسابقين و رتبه‌آوران مسابقات قرآني رها نشوند
داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان:

متسابقین و رتبه‌آوران مسابقات قرآنی رها نشوند

منبوهي، گفت: متسابقين و رتبه آوران قرآني بعد از مسابقات رها نشوند بلکه با حمايت از آنها و برگزاري دوره‌هاي آموزشي نسبت به تقويت آنها اقدام شود تا هم انگيزه آنها بالا رود و هم بتوانيم نسل بيشتري را به فعاليت قرآني ترغيب و تشويق کنيم.
شناسه خبر : 50625 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

سناء منبوهی، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه به جز رشته حفظ کل مابقی رشته‌ها مجازی بود، ولی نظم و شکل برگزاری مسابقات خوب بود؛ البته نیاز بود که به بحث اطلاع‌رسانی بیشتر توجه می‌شد تا شرکت‌کنندگان قوی‌تر و با انگیزه و آمادگی بیشتری حضور پیدا می‌کردند.

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان، اضافه کرد: همچنین می‌طلبد در برگزاری مسابقات با مؤسسات قرآنی و ارگان‌ها و سازمان‌هایی که با قشر جوان و نوجوان سروکار دارند و در حیطه قرآنی فعالیت می‌کنند، تعامل بیشتری صورت گیرد تا شرکت‌کنندگان بهتری برای حضور در سطح کشوری معرفی شوند.

وی پیشنهاد کرد بازه سنی شرکت‌کنندگان به 35 سال افزایش پیدا کند و ادامه داد: مورد دیگر اینکه متسابقین و رتبه آوران قرآنی بعد از مسابقات رها نشوند بلکه با حمایت از آنها و برگزاری دوره‌های آموزشی نسبت به تقویت آنها اقدام شود تا هم انگیزه آنها بالا رود و هم بتوانیم نسل بیشتری را به فعالیت قرآنی ترغیب و تشویق کنیم.

اطلاع‌رسانی مسابقات مدهامتان قوی‌تر انجام شود

صدیقه لویمی‌اصل، نیز سطح مسابقات قرآنی مدهامتان را در حد متوسط دانست و اظهار کرد: آثار ارسالی به ویژه در گروه سنی زیر 16 سال و در حفظ کل نیز خیلی مطلوب نبود که می‌طلبد ما متسابقین را قبل از برگزاری مسابقات با برگزاری کارگاه‌هایی آماده‌تر کنیم تا با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا کنند.

داور مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان، با بیان اینکه باید نمایندگان ما در مرحله کشوری با آمادگی کامل در مسابقات حضور یابند تا بتوانند با دیگر متسابقین رقابت داشته باشند، افزود: نیاز است مسئولان در امر اطلاع‌رسانی مقداری قوی‌تر ورود پیدا کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان