پیام تسلیت مدیر ستاد فهما خوزستان در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر علی هاشمی
پيام تسليت مدير ستاد فهما خوزستان در پي درگذشت مادر شهيد سرلشکر علي هاشمي

پیام تسلیت مدیر ستاد فهما خوزستان در پی درگذشت مادر شهید سرلشکر علی هاشمی

حجت‌الاسلام سميري، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، در پي درگذشت مادر شهيد علي هاشمي، پيام تسليت صادر کرد.
شناسه خبر : 50661 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، در پی درگذشت مادر شهید والامقام علی هاشمی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» مادر مؤمنه و پرهیزگار سردار والامقام و سرافراز اسلام سرلشکر شهید علی هاشمی، موجب تأثر و تألم خاطر فراوان گردید.

بی شک صلابت، استواری، صبر و شکیبایی و ایمان مادران شهداء که فرزندان خود را عاشقانه در راه رضای حق و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلام و انقلاب نثار کردند، ستودنی است.

این ایثار و شکیبایی، یادآور صبر و استقامت حضرت زینب (س) و از خود گذشتگی و فداکاری ام البنین (س) است و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.

این مادر مؤمنه عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در راه دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند و امروز پس از سال‌ها انتظار و صبر به فرزند شهید پیوست.

اینجانب به نمایندگی از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، این مصیبت را به خانواده این شهید بزرگوار، مردم استان و خانواده شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم. انشاءالله روح بزرگوار این مادر معزز و مکرمه با اهل بیت (ع) و شهدا محشور گردد.