مدیر ستاد فهما خوزستان از کانون خاتم اهواز بازدید کرد
مدير ستاد فهما خوزستان از کانون خاتم اهواز بازديد کرد
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مسجد؛

مدیر ستاد فهما خوزستان از کانون خاتم اهواز بازدید کرد

حجت‌الاسلام سميري، همزمان با روز جهاني مسجد از کانون فرهنگي هنري خاتم اهواز بازديد کرد و در جريان فعاليت‌هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 50764 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، به مناسبت روز جهانی مسجد، از کانون فرهنگی هنری خاتم مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) اهواز بازدید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در این دیدار ضمن بازدید از کتابخانه و فعالیت‌های ورزشی کانون خاتم در جریان فعالیت‌های این کانون در حوزه‌های فرهنگی و دینی قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون در زمینه‌های ورزشی، علمی، اجتماعی و قرآنی اظهار کرد: خوشبختانه نیروی انسانی بسیار خوبی اعم از طلاب و دانشجویان خواهر و برادر در مسجد فعال هستند و برنامه‌های ویژه‌ای به خصوص در اوقات فراغت برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام سمیری، خواستار گسترش و توسعه حوزه کتاب و کتابخوانی و حلقه‌های بصیرت در کانون شد و تصریح کرد: نیاز است مجالس جوانان توسعه بیشتری داده شود و به برگزاری کرسی‌های تلاوت توجه ویژه‌ای شود.

کانون فرهنگی هنری خاتم از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و هر ساله کلاس‌های متنوع مهارتی و آموزشی و دینی در قالب دوره‌های تابستانه و زمستانه برگزار می‌کند.

کلمات کلیدی: بازديد از کانون