کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد خوزستان راه‌اندازی می‌شود
کانون‌هاي فرهنگي هنري ويژه خواهران در مساجد خوزستان راه‌اندازي مي‌شود

کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد خوزستان راه‌اندازی می‌شود

مدير ستاد فهما خوزستان، از تاسيس و راه‌اندازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد ويژه خواهران در مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 51743 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد هماهنگی کانون‌‌های مساجد کشور، در راستای تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه خانواده و بانوان و نقش‌آفرینی بیش از پیش خواهران در عرصه فعالیت‌های فرهنگی مسجدمحور، بنا شده کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد دارای کانون فرهنگی هنری راه‌اندازی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این اقدام در راستای ضرورت فعالیت‌های تربیتی در احیای نقش واقعی فرهنگی تبلیغی مساجد و پیشینه تاریخی و رفتاری ائمه اطهار (ع) در محوریت بخشیدن به مساجد برای گسترش علوم و معارف الهی و همچنین نیازهای فرهنگی مردم به ویژه جوانان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران در ذیل کانون های فرهنگی هنری عمومی مساجد تعریف شده و ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir فرم تقاضای کانون مساجد ویژه خواهران را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام سمیری تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان جهت تسریع در امور یا هر گونه سوال در رابطه با تاسیس کانون مساجد ویژه خواهران می‌توانند با شماره تلفن 09167037580 تماس حاصل نمایند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر بالغ بر یک هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان فعال هستند که پیش‌بینی شده در مرحله در 50 کانون فرهنگی هنری، کانون مساجد خواهران راه‌اندازی و تاسیس شود.