جلسه هم‌اندیشی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود
جلسه هم‌انديشي کتابخانه‌هاي کانون‌هاي مساجد خوزستان برگزار مي‌شود

جلسه هم‌اندیشی کتابخانه‌های کانون‌های مساجد خوزستان برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، از برگزاري جلسه هم‌انديشي به منظور هم‌افزايي برنامه‌هاي کتابخانه‌هاي کانون‌هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 51745 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، اظهار کرد: به منظور هم‌افزایی برنامه‌های کتابخوانی و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های کانون‌های مساجد، جلسه هم‌اندیشی کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این جلسه با موضوع بررسی چگونگی افزایش سرانه مطالعه با حضور 40 نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، سه‌شنبه (4 مهر) ساعت 9:30 صبح در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای حضور در این جلسه دعوت شده است، تصریح کرد: در این جلسه 40 بسته کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دارای کتابخانه اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام سمیری یاد آور شد: در حال حاضر در سطح استان 450 کتابخانه در کانون‌های مساجد استان در دو بخش شهری و روستایی فعال هستند که از این تعداد 350 کتابخانه مخزن دار و 100 کتابخانه باز هستند.