استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در رویدادهای فرهنگی هنری
استفاده از ظرفيت کانون‌هاي مساجد در رويدادهاي فرهنگي هنري
در دیدار مدیر ستاد فهما خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در رویدادهای فرهنگی هنری

در ديدار مدير ستاد فهما خوزستان با نماينده ولي فقيه در استان، بر استفاده از ظرفيت و پتانسيل کانون‌هاي مساجد در رويدادهاي فرهنگي هنري به ويژه در سطح بين‌المللي تاکيد شد.
شناسه خبر : 51928 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان پیرامون برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: در این جلسه به عنوان عضوی از شورای فرهنگ عمومی شرکت و چند پیشنهاد در خصوص برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی ارائه دادم.

وی تصریح کرد: در این جلسه بر استفاده از ظرفیت و بستر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تاکید و بنا شد نشستی در این زمینه برگزار شود.

حجت‌الاسلام سمیری، اضافه کرد: در حاشیه این جلسه دیداری با نماینده ولی فقیه در استان با موضوع برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشتیم و بنا شد جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بر حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد، یاد آور شد: همچنین نماینده ولی فقیه در استان تاکید داشت از ظرفیت و پتانسیل کانون‌های مساجد در رویدادهای فرهنگی هنری به ویژه در سطح بین‌المللی استفاده شود.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد