کانون‌های مساجد فرهنگ و هنر دینی را با زبان هنر بیان کنند
کانون‌هاي مساجد فرهنگ و هنر ديني را با زبان هنر بيان کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

کانون‌های مساجد فرهنگ و هنر دینی را با زبان هنر بیان کنند

منادي، با بيان اينکه در حوزه فرهنگ و هنر بايد تا جايي که ممکن است به سمت برنامه‌هايي با محوريت و مرکزيت مساجد باشيم، گفت: کانون‌هاي مساجد فرهنگ و هنر ديني را با زبان هنر بيان کنند.
شناسه خبر : 52220 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجید منادی، امروز سه‌شنبه (18 مهر) در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان و نشست کارشناسان مساجد استان که به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار و برگزیدگان، اظهار کرد: بیش از 600 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که امیدواریم در دوره‌های بعد این تعداد به دو تا سه برابر افزایش پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: مدهامتان یک مسابقه قرآنی خوب و فراگیر با موضوعات فراگیر است که از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم عطر و بوی برنامه‌های قرآنی را با حضور متولیان توسعه دهیم و افزود: باید به سمتی برویم که همان طور که در فرهنگ اسلامی ما مسجد مرکزیت همه موضوعات اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... بوده، در حوزه فرهنگ و هنر نیز تا جایی که ممکن است باید به سمت برنامه‌هایی با محوریت و مرکزیت مساجد باشیم.

منادی تصریح کرد: ذات و بنیه فرهنگی، مذهبی و دینی استان همین را می‌خواهد و امیدواریم بتوانیم در سایر موضوعات هنری هم فضا را باز کنیم که کانون‌های مساجد بتوانند فرهنگ و هنر دینی را با زبان هنر بیان کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان