پیشنهاد تقویت زیرساخت‌های قرآنی به شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان
پيشنهاد تقويت زيرساخت‌هاي قرآني به شوراي راهبري مسئوليت‌هاي اجتماعي خوزستان
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان خبر داد:

پیشنهاد تقویت زیرساخت‌های قرآنی به شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی خوزستان

ايزدي‌پناه، با اشاره به تشکيل شوراي راهبري مسئوليت‌هاي اجتماعي استان خوزستان از سال گذشته گفت: از ما خواسته شده پيشنهادهاي خود را براي استفاده از منابع اعتباري مربوط به مسئوليت‌هاي اجتماعي در اختيار دبيرخانه اين شورا قرار دهيم که قطعا يکي از اولويت‌هاي ما تقويت زيرساخت‌هاي قرآني است.
شناسه خبر : 52226 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، محبوبه ایزدی‌پناه، امروز سه‌شنبه (18 مهر) در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان و نشست کارشناسان مساجد استان که به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های تدوین سند برش فرهنگی استان اظهار کرد: این سند فرهنگی در مرحله ارائه به مدیریت‌های بالادستی در کشور از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، با بیان اینکه امیدواریم تدوین این سند در طول سال جاری و حداکثر سال آینده منجر به تقویت اعتبارات استان برای اجرای برنامه‌های قرآنی شود، افزود: وجود قاریان و حافظان قرآن در استان خوزستان یک ظرفیت است که ذیل آن برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته، شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان خوزستان به ریاست استاندار و دبیری سازمان برنامه و بودجه استان شکل گرفت، اضافه کرد: در این شورا تلاش می‌شود، منابع اعتباری مربوط به مسئولیت اجتماعی را هدفمند هزینه کنیم.

ایزدی‌پناه، تصریح کرد: مأموریت این شورا، کار سختی است؛ استان ما در نقطه شروع قرار دارد و از ما خواسته شده پیشنهادهای خود را برای استفاده از این منابع در اختیار دبیرخانه این شورا قرار دهیم، قطعا یکی از اولویت‌های ما تقویت زیرساخت‌های قرآنی است.

وی یاد آور شد: قطعا این فرصت را غنیمت می‌دانیم و به منظور تقویت برنامه‌های مساجد به ویژه برنامه‌های قرآن، پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورای راهبری مسئولیت‌های اجتماعی استان ارائه می‌کنیم؛ اگر دوستان ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برنامه‌های مشخصی دارند، در اختیار ما قرار دهند تا در پیشنهادهای خود بگنجانیم.

کلمات کلیدی: مدهامتان