هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی، سرمایه گذاری است
هزينه کردن در زمينه فعاليت‌هاي قرآني، سرمايه گذاري است
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان:

هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی، سرمایه گذاری است

حجت‌الاسلام سلطاني، با اشاره به اينکه هزينه کردن در زمينه فعاليت‌هاي قرآني، سرمايه گذاري است، گفت: کودکان و نوجوانان ما زمينه‌هاي خوبي براي حفظ قرآن دارند.
شناسه خبر : 52229 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالکریم سلطانی، امروز سه‌شنبه (18 مهر) در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان و نشست کارشناسان مساجد استان که به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در کانون‌های مساجد در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه رسالت قرآنی‌ها در این دوره از همه زمان‌ها بیشتر و بزرگتر است، اظهار کرد: هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی، سرمایه گذاری است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب خوزستان، با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه تحقق مطالبه رهبر انقلاب در حوزه تربیت ده میلیون حافظ بر عهده ما و شما است، افزود: متأسفانه بعضی از مؤسسات ما رو به افول و تعطیلی رفته‌اند و این خبر خوبی نیست.

وی با بیان اینکه برخی از مؤسسات تبدیل به مهد و پیش دبستانی شده‌اند، اضافه کرد: باید به اعتبارات قرآنی کمک شود و این کار یک جلسه فوری در سطح کلان استان می‌طلبد.

حجت‌الاسلام سلطانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بهترین ظرفیت است که می‌توان در آن سرمایه‌گذاری کرد، ادامه داد: کودکان و نوجوانان ما زمینه‌های خوبی برای حفظ قرآن دارند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب خوزستانف تصریح کرد: امروز که رهبر بر جهاد تبیین تأکید دارند، یک حافظ و یک قاری قرآن، باید از لحاظ بصیرتی و اندیشه‌ای آگاه و مطلع باشد و قبل از قرائت خود به خون شهدا و انقلاب اسلامی که امانتی به دست ما است، اشاره کند.

کلمات کلیدی: مدهامتان