دارالقرآن الکریم شهر ویس افتتاح شد
دارالقرآن الکريم شهر ويس افتتاح شد
با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان؛

دارالقرآن الکریم شهر ویس افتتاح شد

حجت‌الاسلام سميري، در مراسم افتتاح دارالقرآن الکريم شهر ويس گفت: اين دارالقرآن مي‌تواند مأوا و مأمني براي فعاليت‌هاي قرآني کانون‌هاي مساجد باشد.
شناسه خبر : 52301 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۹

به گزارش روباط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، دارالقرآن الکریم شهر ویس امروز یکشنبه (23 مهر) با حضور حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان و حجت‌الاسلام آفرین امام جمعه ویس و دیگر مسئولان شهر ویس و شیبان افتتاح شد.

 

 

حجت‌الاسلام سمیری، در این مراسم طی سخنانی افتتاح این دارالقرآن را حرکتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: این مرکز می‌تواند مأوا و محل اجتماع قرآنیان و به خصوص فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر ویس باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر آمادگی ستاد کانون‌های مساجد استان جهت حمایت از کانون‌های مساجد شهرستان باوی خبر داد و افزود: آمادگی داریم در این منطقه مجوز راه‌اندازی کانون‌های مساجد، کانون خواهران، کتابخانه و پایگاه قرآنی را صادر کنیم.

 

لازم به ذکر است، این دارالقرآن اولین دارالقرآن الکریم شهر ویس است که ساختمان آن به مساحت 300 متر در دوطبقه توسط یک خیر اهدا شده و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باوی و امام جمعه ویس تجهیز و راه‌اندازی شده است.

کلمات کلیدی: افتتاح دارالقرآن