در کنار مردم فلسطین و غزه هستیم
در کنار مردم فلسطين و غزه هستيم
مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان:

در کنار مردم فلسطین و غزه هستیم

حجت‌الاسلام سميري، با محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستي، گفت: به جوانان و جنگجويان فلسطيني و مردم غزه مي‌گوئيم که با شما هستيم و از شما حمايت مي‌کنيم.
شناسه خبر : 52363 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، درتجمع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با عنوان «طوفان الاقصی»، طی سخنانی به زبان عربی، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ما دست جوانان و جنگجویان فلسطینی و مردم غزه را می‌بوسیم که این همه مقاومت می‌کنند و به آنها می‌گوئیم که با شما هستیم و از شما حمایت می‌کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، خطاب به مردم غزه و فلسطین، خاطر نشان کرد: ما با شما بر ضد استکبار جهانی و صهیونیسم بوده و در کنار شما هستیم.

وی تصریح کرد: ما در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مجموعه‌ای از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تمامی عزیزان و جوانان این مجموعه و فرهنگیان، نویسندگان و هنرمندان به امت فلسطین می‌گوئیم که نترسید؛ ما با شما هستیم.

 

 

هنرمندان صدای رسای مظلومان باشند

در ادامه رضا زدوار، از اساتید خوشنویسی استان به نمایندگی از اهالی فرهنگ و هنر استان، عنوان کرد: هر کجا مسلمانی مورد ظلم قرار گیرد همه باید به کمک بشتابند چراکه هر وقت مسلمانان متحد شدند ظالمان ترسیدند و دست از ظلم کشیدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دوران‌ مختلف به ویژه در روز قدس سخنان مهم و اساسی پیرامون مساله مقاومت و فلسطین بیان کرده‌اند که همیشه حمایت همه‌جانبه مسلمانان از جمله بخش‌‌های سخنان ایشان بوده است.

این خوشنویش خوزستانی هنرمندان را صدای رسای مظلومان خواند و یاد آور شد: هنر می‌تواند بیشترین تاثیر جهانی را برجای بگذارد و صدای مردم فلسطین و غزه را به جهان مخابره کند زیرا هنر هر کجا که باشد حرفش را می‌زند و در دل نفوذ می‌کند.