هنرمندان با زبان هنر به نوعی صدای مردم غزه باشند
هنرمندان با زبان هنر به نوعي صداي مردم غزه باشند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

هنرمندان با زبان هنر به نوعی صدای مردم غزه باشند

منادي، با بيان اينکه عمليات «طوفان الاقصي» همه معادلات را تغيير داد، گفت: هنرمندان با توليد آثار در حوزه‌هاي مختلف هنري و فرهنگي، به نوعي با زبان هنر صداي مردم غزه باشند.
شناسه خبر : 52364 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجید منادی، در تجمع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه استان خوزستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با عنوان «طوفان الاقصی»، اظهار کرد: این گردهمایی هنری و فرهنگی برای واکنش نشان دادن به ۲ واقعه مهم منطقه و جهان یعنی «طوفان الاقصی» و ظلم رژیم اشغالگر به مردم غزه برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» همه معادلات را تغییر داد، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هیچگاه به اندازه امروز متزلزل و رو به نابودی نبوده است.

وی به درد و رنج مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اشاره کرد و افزود: جلوگیری از دسترسی مردم غزه به امکانات اولیه همچون آب، برق، امکانات درمانی و غذایی نشان می‌دهد که با چه جانیان و جنایتکارانی روبه‌رو هستیم.

منادی تاکید کرد: خوزستان همانطور که در دفاع مقدس و همه عرصه‌های مقاومت پیشگام و جلودار بوده است، در دفاع و همراهی مظلومان و فریاد زدن علیه ظالمان نیز پیشگام است.

وی هنرمندان را قشر دغدغه‌مند عنوان کرد و یاد آور شد: پس از طوفان الاقصی هنرمندان خوزستانی نسبت به این واقعه حساس شدند و با تولید آثار خود در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی تلاش کردند تا به نوعی با زبان هنر صدای مردم غزه باشند.