پخش انیمیشن «بچه زرنگ» توسط کانال مساجد فعال خوزستان
پخش انيميشن «بچه زرنگ» توسط کانال مساجد فعال خوزستان
با همکاری ستاد کانون‌های مساجد خوزستان انجام می‌شود؛

پخش انیمیشن «بچه زرنگ» توسط کانال مساجد فعال خوزستان

مسئول کانال مساجد فعال خوزستان، از اجراي برنامه تفريحي براي اعضاي مساجد، کانون‌هاي فرهنگي هنري، مجموعه‌هاي فرهنگي و خانواده‌هاي اهوازي خبر داد.
شناسه خبر : 52502 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

حجت‌الاسلام شریف پور، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، از اجرای برنامه تفریحی برای اعضای مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری اهواز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز تربیت نسل نوجوان به فیلم‌های آموزنده، مجموعه کانال مساجد فعال خوزستان، برنامه‌هایی را در زمان‌های مختلفی در این خصوص تدارک دیده که از جمله آن می‌توان به هماهنگی جمع صدها نفری مساجد اهواز برای تماشای فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع»، «منصور»، «موقعیت مهدی» و «انیمیشن لوپتو» در سینما اشاره کرد.

مسئول کانال مساجد فعال خوزستان، افزود: با توجه به استقبال مساجد اهواز در برنامه‌های قبلی، کانال مساجد فعال این بار برنامه‌ای را جهت تماشای انیمیشن زیبا و آموزنده «بچه زرنگ» اثری خاطره‌انگیز از تیم خالق «شاهزاده روم و فیل شاه» تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این برنامه مناسب مقاطع ابتدایی و راهنمایی است اما شرکت بقیه سنین هم خالی از لطف نیست، اضافه کرد: مساجد، مجموعه‌های فرهنگی و خانواده‌های اهوازی می‌توانند روز جمعه، (۵ آبان) همراه با تخفیف ویژه به تماشای این انیمیشن زیبا بنشینند.

حجت الاسلام شریف پور خاطر نشان کرد: هزینه اصلی این برنامه ۴۵ هزار تومان است اما با پیگیری از ارگان‌های مختلف به نفری پنج هزار تومان کاهش یافته است.

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این برنامه می‌توانند در کانال مساجد فعال خوزستان در پیام رسان ایرانی ایتا به آدرس https://eitaa.com/masaajed عضو شوند.

کلمات کلیدی: انيميشن بچه زرنگ