2 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان کارون افتتاح شد
2 کانون فرهنگي هنري مساجد در شهرستان کارون افتتاح شد

2 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان کارون افتتاح شد

مراسم افتتاح 2 کانون فرهنگي هنري مساجد در مسجد محمدرسول‌الله (ص) شهرستان کارون برگزار شد.
شناسه خبر : 52746 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، آئین افتتاح 2 کانون فرهنگی هنری مساجد در مسجد محمدرسول‌الله (ص) شهرستان کارون برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام قلاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان کارون برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام سمیری در این مراسم به زبان عربی در خصوص اهمیت توجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تقویت و ارتقای فعالیت‌های این کانون‌ها در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، افزود: هدف از افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و فعال کردن فعالیت‌های قرآنی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و تربیت نوجوانان و جوانان در این منطقه است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همت این عزیزان از امام جماعت، هیئت امنا و کادر فرهنگی کانون اقدامات شایسته و قابل قبولی در این مساجد شاهد باشیم.

 

 

در این مراسم مجوز فعالیت و حکم مسئولیت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس شهید مطهری مسجد امیرالمؤمنین (ع) و محمدرسوال‌الله (س) مسجد محمدرسول‌الله (ص) شهرستان کارون اعطا شد.

کلمات کلیدی: افتتاح کانون