برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی با همکاری آموزش‌وپرورش خوزستان
برگزاري دوره آموزشي مديريت فرهنگي با همکاري آموزش‌وپرورش خوزستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی با همکاری آموزش‌وپرورش خوزستان

حجت‌الاسلام سميري، از برگزاري دوره آموزشي مديريت فرهنگي با همکاري آموزش‌وپرورش خوزستان با حضور يک هزار نفر از مديران کانون‌هاي مساجد خوزستان در شهرستان‌هاي دزفول، انديمشک و خرمشهر خبر داد.
شناسه خبر : 52799 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری امروز به منظور تقویت اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه با مدیرکل آموزش‌و پرورش خوزستان دیدار کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در استان اظهار کرد: بالغ بر یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان در حال فعالیت هستند و اقدامات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی، هنری، آموزشی، ورزشی و ... انجام می‌دهند.

وی از اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه خبر داد و افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان به قشر نوجوان و جوان، ضرورت دارد دانش‌آموزان و مدارس را به مساجد متصل کنیم تا از این طریق هم بستر تربیتی آنها فراهم شود و هم بتوان آنها را با توطئه‌های دشمنان آشنا کرد.

حجت‌الاسلام سمیری، از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی با همکاری آموزش‌وپرورش خوزستان در شهرستان‌های دزفول، اندیمشک و خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: در این دوره‌ها به یک هزار نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به مدت سه روز آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی جهت دعوت از حجت‌الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مدیران فرهنگی استان به عنوان اساتید دوره صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فنی‌وحرفه‌ای استان خبر داد و عنوان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه آموزش‌های رایگان فنی‌وحرفه‌ای با اعطای مدرک معتبر به اعضای کانون‌های مساجد جهت اشتغالزایی ارائه می‌شود.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش خوزستان به لحاظ قرآنی از ظرفیت خوبی برخوردار است، مطلوب است با عضویت دانش‌آموزان در کانون‌های مساجد، زمینه حضور آنها را در مسابقات قرآنی مدهامتان فراهم کنیم.