آماده هر گونه همکاری جهت تقویت طرح پیوند مسجد و مدرسه هستیم
آماده هر گونه همکاري جهت تقويت طرح پيوند مسجد و مدرسه هستيم
مدیرکل آموزش‌وپرورش و خوزستان:

آماده هر گونه همکاری جهت تقویت طرح پیوند مسجد و مدرسه هستیم

حميدي‌نژاد، بر لزوم اجراي طرح پيوند مسجد و مدرسه با همکاري آموزش‌وپرورش و کانون‌هاي مساجد خبر داد و گفت: طرح پيوند مسجد و مدرسه در تقويت بنيه اعتقادي و ديني دانش‌‎آموزان بسيار مؤثر است و آماده هر گونه همکاري در اين زمينه هستيم.
شناسه خبر : 52800 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، امروز در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، از آمادگی آموزش‌وپرورش جهت همکاری با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و لزوم اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه خبر داد و اظهار کرد: طرح پیوند مسجد و مدرسه در تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است و آماده هر گونه همکاری در این زمینه هستیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، رونق فعالیت‌های کارآفرینی در مساجد را اقدامی مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: باید به کانون‌های مساجد ماهیگیری یاد داد تا مستقل شوند و برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در مساجد درآمد داشته باشند.

وی که مسئولیت ستاد کانون‌های مساجد استان را در کارنامه کاری خود دارد، با اشاره به تجربیات خود در دوره مدیریتی خود در کانون‌های مساجد، تصریح کرد: استقلال مالی و درآمدزایی کانون‌ها باعث می‌شود نه تنها کانون به اکتفا برسد بلکه به ستاد استانی و کشوری هم در مباحث اقتصادی و مالی کمک کند.

حمیدی‌نژاد یاد آور شد: طرح‌های کارآفرینی از جمله طرح‌های مشارکتی با منابع طبیعی جهت کاشت نهال و درخت و برداشت چوب آن به صورت پنج ساله با زمین رایگان یکی از طرح‌های پیشنهادی و مفید واقع برای کانون‌های مساجد است که با توجه به ظرفیت نیروی انسانی جوان مساجد بسیار مؤثر خواهد بود.