گروه‌های سرود کانون‌های مساجد خوزستان تقویت شود
گروه‌هاي سرود کانون‌هاي مساجد خوزستان تقويت شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

گروه‌های سرود کانون‌های مساجد خوزستان تقویت شود

حجت‌الاسلام سميري، بر احيا و تقويت گروه‌هاي سرود کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد و گفت: در اين راستا بنا داريم کارگاه‌هاي تخصصي سرود در دو بخش مقدماتي و تکميلي با بهره‌مندي از مربيان و اساتيد برجسته اين حوزه برگزار کنيم.
شناسه خبر : 52889 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌ای فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز در نشست هم‌اندیشی گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اهواز، اظهار کرد: یکی از مواردی که در کانون‌های فرهنگی هنری حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشت، احیا و تقویت و راه‌اندازی گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه در کانون‌های مساجد استان 51 گروه سرود فعال است، افزود: از این تعداد 10 گروه در کانون‌های مساجد اهواز فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: با وجود فعالیت یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در خوزستان این تعداد گروه سرود بسیار کم است و باید راه‌اندازی گروه‌های سرود جدید در کانون‌ها به صورت جدی دنبال شود.

حجت‌الاسلام سمیری، خاطر نشان کرد: از برنامه‌های ما در ستاد کانون‌های مساجد معرفی گروه‌های سرود کانون‌ها در سطح استان، کشور و حوزه بین‌الملل است.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های تخصصی سرود در دو بخش مقدماتی و تکمیلی با بهره‌مندی از مربیان و اساتید برجسته این حوزه خبر داد و تصریح کرد: باید نسبت به شناسایی استعدادهای این حوزه در میان اعضای کانون‌های مساجد اقدام شود.

در این نشست مدیران کانون‌های مساجد حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقای فعالیت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد پرداختند.