اعلام برنامه‌های کانون‌های مساجد خوزستان در هفته کتاب
اعلام برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد خوزستان در هفته کتاب

اعلام برنامه‌های کانون‌های مساجد خوزستان در هفته کتاب

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان، از برگزاري برنامه‌هاي هفته کتاب توسط کانون‌هاي مساجد استان خبر داد و گفت: از جمله اين برنامه‌ها برگزاري کارگاه کتاب، اهداي کتاب، بازديد از کتابخانه‌هاي مساجد و ... است.
شناسه خبر : 53041 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به برگزاری برنامه‌‌های هفته کتاب اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کانون‌های مساجد مشارکت با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشن کتاب است.

مدیر تساد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: دراین مراسم ضمن اجرای گروه سرود «من یار مهربانم» توسط کانون فرهنگی هنری ابوتراب اهواز، از مرجان کتاب و کتابخوانی در مساجد نیز تقدیر به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، برگزاری کارگاه «یک کتاب، یک مسجد» است که در کانون‌های مساجد نور ملاشیه، رستگاران، خاتم، آل کساء و فرهیختگان با حضور اساتید مربوطه ویژه نوجوانان و جوانان است.

حجت‌الاسلام سمیری، با بیان اینکه در این کارگاه شیوه نگارش کتاب به صورت کارگاهی آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها نواختن زنگ کتاب در مدرسه امام صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری خانم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت کتاب، سنت اهدای کتاب به اعضای کانون‌های مساجد فراهم شده است، ابراز کرد: طرح «کوچه به کوچه با کتاب» شامل بازدید از کتابخانه‌های کانون‌های مساجد نیز انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان یاد آور شد: همایش دوستداران کتاب نیز با حضور مسئولان استانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: هفته کتاب