بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان از کتابخانه کانون شهید مطهری اهواز
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان از کتابخانه کانون شهيد مطهري اهواز

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان از کتابخانه کانون شهید مطهری اهواز

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان به مناسبت هفته کتاب از کتابخانه کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري اهواز بازديد کرد.
شناسه خبر : 53053 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور در مسجد امام حسن عسکری (ع)، از کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید مطهری اهواز بازدید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در این دیدار ضمن بازدید از فعالیت و وضعیت کتابخانه کانون شهید مطهری، از حمایت این ستاد جهت تجهیز اقلام کتابخانه‌ای به این کانون خبر داد.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک ستاد کانون‌های مساجد استان با کانون، مسابقات کتابخانه‌ای و علمی، معرفی کتاب، آموزش کتابدار مسجد، حمایت از نویسندگان مسجدی و ... خبر داد.

حجت‌الاسلام سمیری، همچنین بر راه‌اندازی کانون خواهران در این مسجد با توجه به پتانسیل موجود تاکید کرد و سخنانی نیز در رابطه با راه‌اندازی پایگاه قرآنی در کانون، مشارکت اعضا در مسابقات قرآنی مدهامتان و دیگر طرح‌های در حال اجرای ستاد کانون‌های مساجد بیان کرد.

لازم به ذکر است، کانون شهید مطهری اهواز یکی از قدیمی‌ترین کانون‌های استان خوزستان است و فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. کتابخانه این کانون نیز دارای بالغ بر 15 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مورد استفاده خواهران و برادران مسجدی است.