همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خوزستان برگزار می‌شود
همايش آموزشي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران خوزستان برگزار مي‌شود
با حضور آیت‌الله کعبی؛

همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خوزستان برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، از برگزاري همايش آموزشي مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان خبر داد.
شناسه خبر : 53215 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، با اشاره به برگزاری همایش آموزشی مدیران کانون‌های خواهران خوزستان اظهار کرد: این همایش با حضور بیش از 60 نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری خواهران استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به برگزاری این همایش در روز چهارشنبه (8 آذر) در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این مراسم با حضور آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

ی با بیان اینکه مدرس این دوره خانم دکتر کاووسی از اساتید محترم دانشگاهی است، تصریح کرد: سرفصل‌های این دوره شامل اهمیت نقش وجایگاه زن در منظومه اندیشه اسلامی و نظام فکری، فرهنگی و معرفتی انقلاب اسلامی وآشنایی با تاریخچه و فلسفه وجودی و ماموریت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کانون‌های خواهران و ... است.

کلمات کلیدی: کانون هاي خواهران