کانون‌های مساجد مرکزی برای تربیت نیروهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی باشند
کانون‌هاي مساجد مرکزي براي تربيت نيروهاي فرهنگي و هنري انقلاب اسلامي باشند

کانون‌های مساجد مرکزی برای تربیت نیروهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی باشند

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان گفت: کانون‌هاي مساجد بايد مرکزي براي کادرسازي و تربيت نيروهاي فرهنگي و هنري انقلاب اسلامي باشند.
شناسه خبر : 53258 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، همایش آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران امروز چهارشنبه (۸ آذر) با حضور آیت‌الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مجید منادی، در این همایش اظهار کرد: رسالت اصلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مطابق بیانات امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی، تربیت انسان‌ها از بُعد معنوی و مهارتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در مسجد، مجموعه‌های مختلفی همچون پایگاه بسیج، کانون‌های مساجد و دارالقرآن‌ها در حال فعالیت هستند که در رأس آنها امام جماعت است، از این رو کانون‌های مساجد باید با هم افزایی از تمام ظرفیت‌های مسجد بهره ببرند.

وی تصریح کرد: خواهش ما این است که ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و مدیران کانون‌‌های تخصصی خواهران به سمت این هم‌افزایی حرکت کنند، به طوری که کانون‌های مساجد مرکزی برای کادرسازی و تربیت نیروهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی باشند.

کلمات کلیدی: کانون هاي خواهران