اولویت تاسیس کانون‌های مساجد در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار است
اولويت تاسيس کانون‌هاي مساجد در مناطق حاشيه‌اي و کم‌برخوردار است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان:

اولویت تاسیس کانون‌های مساجد در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار است

حجت‌الاسلام سميري، از اولويت جانمايي کانون‌هاي مساجد در مناطق حاشيه‌اي و کم‌برخوردار خبر داد و گفت: تاکنون تقريبا ۲۴۰ پايگاه قرآني مسجدي و بيش از ۷۰ کانون فرهنگي و هنري مساجد ويژه خواهران در استان راه‌اندازي کرديم.
شناسه خبر : 53424 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز یکشنبه (12 آذر) در نشست خبری رییس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌هایی که در پیش داریم تا آخر سال جاری تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای خواهران و برادران در استان خوزستان به 1200 کانون خواهد رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، از اولویت جانمایی این کانون‌ها در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار خبر داد و افزود: تاکنون تقریبا 240 پایگاه قرآنی مسجدی و بیش از 70 کانون فرهنگی و هنری مساجد ویژه خواهران را راه‌اندازی کردیم.

وی تعداد گروه های سرود در کانون های مساجد را بیش از 50 گروه برشمرد و تصریح کرد: این گروه‌ها به صورت تخصصی در حال کار و فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام سمیری، به انعقاد تفاهم‌نامه‌ با سازمان فنی و حرفه‌ای جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای اعضای کانون های مساجد اشاره کرد و یاد آور شد: این تفاهم‌نامه در قالب دوره‌های آموزشی رایگان و معتبر برای اشتغالزایی اعضای کانون‌ها در مساجد منعقد شده که به مدت دو سال و برای یک هزار نفر ظرفیت دیده شده است.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد