برنامه‌های فرهنگی و هنری برای پرورش هنرمندان متعهد مسجدی
برنامه‌هاي فرهنگي و هنري براي پرورش هنرمندان متعهد مسجدي
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد:

برنامه‌های فرهنگی و هنری برای پرورش هنرمندان متعهد مسجدی

منادي گفت: با رويکرد جديد و برنامه‌هاي فرهنگي و هنري که براي کانون‌هاي مساجد ديده شده به دنبال پرورش هنرمندان متعهد مسجدي هستيم.
شناسه خبر : 53425 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجید منادی در حاشیه برگزاری نشست خبری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور که امروز یکشنبه (۱۲ آذر) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مسجد مرکز و مقر اصلی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه مبنای استان خوزستان مبنایی فرهنگی، انقلابی و دینی است، افزود: این استان در رویدادهای فرهنگی همواره پیشگام بوده و همین موضوع و ظرفیت و نام بزرگ خوزستان در تمام کشور مسئولیت‌های ما را به عنوان متولیان امور سخت و سنگین می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت‌های طبیعی استان خوزستان بی‌شمار هستند، تصریح کرد: خوزستان افزون بر مواهب طبیعی و خدادادی مهد تمدن ایران زمین، دروازه ورود تشیع به کشور، پایتخت دفاع مقدس و معراج شهدای ما است.

منادی خاطر نشان کرد: استان خوزستان همواره مساجد تاثیرگذار و قوی و رویکردی مردم محور داشته و در این میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز وظایفی برگرفته از نام خود دارند.

وی ابراز کرد: با رویکرد جدید بنا داریم توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های هنری ویژه‌ای را اجرا کنیم که به پرورش هنرمندان متعهد مسجدی منجر شده تا در حوزه‌های مختلف هنری فعالیت داشته باشند.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی، هنر اسلامی و هنر متعهد در برنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده تا افراد با فرهنگ اسلامی در بستری مثل مسجد پرورش پیدا کرده و بتوانند به هنرمندی متعهد تبدیل شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، به همکاری ارکان مختلف در مساجد اشاره کرد و یاد آور شد: امیدواریم با همکاری تمام ارکان مسجد بتوانیم از ظرفیت بزرگ فرهنگی و هنری موجود در مساجد استفاده و برداشت کافی را داشته باشیم.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد