باید بتوانیم کانون‌های مساجد خواهران را به صورت ویژه تقویت کنیم
بايد بتوانيم کانون‌هاي مساجد خواهران را به صورت ويژه تقويت کنيم
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

باید بتوانیم کانون‌های مساجد خواهران را به صورت ویژه تقویت کنیم

حجت‌الاسلام سميري، در ديدار با مديرکل امور بانوان استانداري خوزستان بر همکاري‌هاي مشترک در حوزه خواهران خبر داد و گفت: بايد بتوانيم کانون‌هاي مساجد خواهران را به صورت ويژه تقويت کنيم.
شناسه خبر : 54101 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان امروز (11 دی) با مریم مراداسکندری مدیرکل امور باتوان و خانواده استانداری دیدار کرد.

حجت‌الاسلام سمیری، در این دیدار با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مساجد استان اظهار کرد: تشکیل کانون‌های خواهران اقدام بسیار خوبی در بحث کادرسازی و استفاده از ظرفیت بانوان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 70 کانون خواهران در سطح استان ثبت شده است، افزود: استعدادهای خوبی در بین بانوان در عرصه‌های مختلف وجود دارد که باید مورد بهره‌برداری قرر بگیرند.

وی از تشکیل 15 گروه سرود ویژه دختران کانون‌های مساجد در استان خبر داد و اضافه کرد: این آمادگی را داریم که در بحث سبک زندگی ایرانی اسلامی، حجاب و عفاف، اشتغالزایی و مهارت‌افزایی، فرزندآوری و ... فعالیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سمیری، از برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره آموزشی ویژه بانوان کانون‌های مساجد به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه همچنین آمادگی داریم دوره آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی و همایش بانوان مهدوی کانون‌های خواهران را برگزار کنیم، ادامه داد: باید بتوانیم کانون‌های مساجد خواهران را به صورت ویژه تقویت کنیم.