کانون‌های مساجد خواهران برای هر رده سنی به صورت جداگانه برنامه‌ریزی کنند
کانون‌هاي مساجد خواهران براي هر رده سني به صورت جداگانه برنامه‌ريزي کنند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان:

کانون‌های مساجد خواهران برای هر رده سنی به صورت جداگانه برنامه‌ریزی کنند

مراداسکندري، از آمادگي اين اداره کل جهت همکاري‌هاي مشترک با کانون‌هاي مساجد استان خبر داد و گفت: بايد در کانون‌هاي مساجد خواهران براي هر رده سني برنامه‌ريزي ويژه‌اي صورت گيرد.
شناسه خبر : 54102 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مریم مراداسکندری مدیرکل امور باتوان و خانواده استانداری خوزستان امروز (11 دی) در دیدار با حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان از آمادگی این اداره کل جهت همکاری‌های مشترک با کانون‌های مساجد استان خبر داد.

مراداسکندری، با بیان اینکه باید در کانون‌های مساجد خواهران برای هر رده سنی برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد، اظهارکرد: برای نوجوانان زیر 18 سال تربیت اسلامی، تحصیل وسلامت دختران در اولویت است و برای بالای 18 سال بحث دانشگاه، ورود به بازار کار و ازدواج مدنظر قرارمی گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: می‌توانیم از اساتید دانشگاه و بانوان دارای مهارت برای اجرای کارگاه‌های آموزشی با موضوعات زیست عفیفانه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و ... استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه حوزه زنان کانون‌های مساجد یکپارچه نیست و هر نهادی به صورت جداگانه در حال فعالیت است و موجب موازی‌کاری می‌شود، اضافه کرد: باید بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و سایر نهادهای فرهنگی یک کار محتوایی فرهنگی مشترک در حوزه بانوان انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

مراداسکندری، از اجرای طرح محله‌یار با موضوع آسیب‌های اجتماعی در 5 منطقه محروم اهواز خبرداد و تصریح کرد: می‌توان با هماهنگی و همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این طرح را در گستره وسیع‌تری به صورت ویژه‌ تر برگزار کرد.