تجلیل از خانواده قرآنی در شهرستان اندیمشک
تجليل از خانواده قرآني در شهرستان انديمشک

تجلیل از خانواده قرآنی در شهرستان اندیمشک

در راستاي اجراي طرح ملي لشکر فرشته‌ها، به همت کانون فرهنگي هنري خواهران رقيه بنت الحسين (ع) انديمشک از يک خانواده قرآني تجليل شد.
شناسه خبر : 58942 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در راستای اجرای طرح لشکر فرشته‌ها که به منظور شناسایی و تجلیل از خانواده‌های قرآنی در سراسر کشور در حال اجراست، از یک خانواده قرآنی در شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

 

این مراسم عصر امروز (27 دی) توسط کانون فرهنگی هنری خواهران رقیه بنت الحسین (ع) اندیمشک و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان و با حضور کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) شهرستان اندیمشک برگزار شد.

 

در این مراسم از مریم احتشام استاد قرآن و حافظ پنج جزء قرآن کریم تقدیر شد. وی مادر 2 فرزند پسر و دختر به نام‌های امیرحسین و ریحانه دورقی است که امیرحسین حافظ 20 جزء قرآن و ریحانه قاری قرآن و از نفرات برتر مسابقات قرآنی شهرستان و استان است.

 

عملیات بزرگ لشکر فرشته‌ها به منظور اجرای شایسته طرح شناسایی و تکریم خانواده‌های قرآنی بازه زمانی اجرا 15 دی ماه لغایت 30 دی ماه 1402 است.

 

اجرای این طرح مختص کانون‌های تخصصی خواهران است و  هر کانون خواهر مجری شناسایی و ثبت یک خانواده قرآنی در سامانه و اجرای برنامه تجلیل از همان خانواده قرآنی با محوریت تجلیل از مادر خانواده قرآنی است. 

 

کلمات کلیدی: لشکر فرشته ها