مراسم «لشکر فرشته‌ها» در شهرستان کارون برگزار شد
مراسم «لشکر فرشته‌ها» در شهرستان کارون برگزار شد
با حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان؛

مراسم «لشکر فرشته‌ها» در شهرستان کارون برگزار شد

مراسم تقدير از يک خانواده قرآني در قالب ويژه‌برنامه «لشکر فرشته‌ها» به همت کانون فرهنگي هنري نورالزهراء (س) شهرستان کارون برگزار شد.
شناسه خبر : 59169 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مراسم تقدیر از یک خانواده قرآنی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان در شهرستان کارون برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب، بر بهره‌گیری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت تاکید کرد و گفت: رجب ماه بزرگ خداست و هیچ ماهی در حرمت و فضیلت به پای آن نمی‌رسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «لشکر فرشته‌ها» اظهار کرد: این برنامه توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برنامه‌ریزی شده و بر اساس آن هر کانون تخصصی خواهران مجری شناسایی و تجلیل از یک خانواده قرآنی است که باید این روند ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه در خوزستان به همت کانون‌های خواهران تاکنون پنج برنامه در قالب «لشکر فرشته‌ها» برگزار شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در شهرستان‌های شوش، اندیمشک، کاورن و دزفول اجرا و از خانواده‌های قرآنی تقدیر شده است.

 

 

در این مراسم از «سهیلا عبیاوی» تقدیر شد. وی مادر سه فرزند پسر که در زمینه قرآنی فعالیت دارند. علیرضا (30 سال) حافظ چند جزء قرآن، قاری و مربی قرآن، محمود (26 سال) حافظ کل قرآن، قاری و مربی قرآن و محمدعلی (21 سال) قاری قرآن است. خانم عبیاوی خود نیز در زمینه تجوید قرآن فعالیت دارد و به عنوان قاری در جلسات ختم قرآن شرکت می‌کند.

 

این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری نورالزهراء (س) مسجد قبا شهرستان کارون و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار شد.

 

در این مراسم فرهادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون نیز حضور داشت و گروه سرود دختران کانون نورالزهراء (س) با عنوان «مشکات» به اجرای برنامه پرداختند.