راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خوزستان
راه‌اندازي قرارگاه راهيان نور کانون‌هاي مساجد در خوزستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خوزستان

حجت‌الاسلام سميري، از راه‌اندازي قرارگاه راهيان نور کانون‌هاي مساجد کشور با مديريت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 59253 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، اظهار کرد: خوزستان در دوران دفاع مقدس نقطه اصلی و خط مقدم حملات دشمن بعثی عراق به خاک کشور بود و در این دوران این استان بیشترین آسیب و خسارت را متحمل شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: در این دوران همه مردم خوزستان و شهرهای استان درگیر جنگ بود و جای جای این استان محل شهادت جوانانی است که از جان گذشتند تا در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ تحمیلی همه ساله شاهد حضور پرشور مردم شهیدپرور از سراسر کشور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعم از شلمچه، چذابه، فتح‌المبین، دهلاویه، فکه و ... در قالب کاروان‌های راهیان نور هستیم تا از این طریق تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: بر این اساس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اقدام به راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور کانون‌های مساجد در خرمشهر کرده تا میزبان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سراسر کشور باشد.

وی ابراز کرد: در این راستا طی حکمی از سوی معاونت فرهنگی هنری ستاد کانون های مساجد کشور، مدیر ستاد استان خوزستان، به عنوان مسئول راهیان نور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب شده است.

وی عنوان کرد: کانون‌هایی که قصد زیارت مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان در قالب کاروان‌های راهیان نور را دارند، می‌توانند از ظرفیت اسکان رایگان این قرارگاه واقع در خرمشهر اردوگاه شهید مسعودیان استفاده کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه ظرفیت این قرارگاه 900 نفر در روز است، یاد آور شد: همچنین طی مذاکرات انجام شده، وعده غذایی با تخفیف 70 درصد به زائران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور ارائه می‌شود.