اعزام 20 نفر از مدیران و مربیان قرآنی کانون‌های مساجد به تهران
اعزام 20 نفر از مديران و مربيان قرآني کانون‌هاي مساجد به تهران

اعزام 20 نفر از مدیران و مربیان قرآنی کانون‌های مساجد به تهران

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان، از اعزام 20 نفر از مديران و مربيان قرآني و تربيتي کانون‌هاي مساجد استان جهت شرکت در دوره آموزشي به تهران خبر داد.
شناسه خبر : 60350 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، با بیان این مطلب اظهار کرد: رویداد آموزشی توجیهی مدیران و مربیان قرآنی و تربیتی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «در مسیر» در تهران برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: این دوره با عنوان «طرح شهید اسداللهی» به همت معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و سازمان اجتماعی وزارت کشور برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه موضوع دوره «توانمندسازی مربیان تربیتی و قرآنی مناطق کم‌برخوردار و محلات حاشیه‌نشین است که 26 و 27 بهمن در تهران حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اضافه کرد: سهمیه استان خوزستان برای حضور در این رویداد 20 نفر است که امروز 25 بهمن به تهران اعزام می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش اصول و مبانی تربیت و فعالیت فرهنگی و آموزش مهارت‌های کاربردی مربیگری و ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت‌های تربیتی و قرآنی است.

 

وی یاد آور شد: این رویداد با حضور اساتید کشوری از جمله حجت‌الاسلام «محمد حاج ابوالقاسم» مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، «ابراهیم نورمحمدی» مسئول قرارگاه اجتماعی وزارت کشور، «محسن عمادی» پژوهشگر سیره شهدا و مسئول انتشارات شهید ابراهیم هادی و «حمید درسی» فعال تربیتی و مسئول مدرسه تربیت اسلامی فیض و دیگر صاحب نظران حوزه تربیت، ویژه مدیران، مربیان و فعالان تربیتی و قرآنی محلات کم برخوردار برگزار می‌شود.