اعزام 10 نفر از برگزیدگان استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری
اعزام 10 نفر از برگزيدگان استاني مسابقات قرآني مدهامتان به مرحله کشوري

اعزام 10 نفر از برگزیدگان استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان، از اعزام 10 نفر از برگزيدگان استاني مسابقات قرآني مدهامتان به مرحله کشوري اين مسابقات به ميزباني استان کردستان خبر داد.
شناسه خبر : 60627 تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، اظهار کرد: 10 نفر از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات ویژه اعضای کانون‌های مساجد اعزام می‌شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه این مسابقات (13 و 14 اسفند) به میزبانی استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان استانی (12 اسفند) جهت شرکت در این دوره از مسابقات به کردستان اعزام می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: در بخش برادران «سید مهدی موسوی نسب» از کانون ثارالله اهواز و «حسن یزدانی‌فر» از کانون سیدالشهداء (ع) ماهشهر در رشته حفظ کل، «مهدی سیاحی» از کانون ولیعصر (عج) هویزه و «میثم مشعلی» از کانون صفا اهواز در رشته قرائت تحقیق، «یوسف عیاشی» از کانون امام حسن مجتبی (ع) هویزه و «عباس سالمی» از کانون امام صادق (ع) شادگان در رشته قرائت ترتیل در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: در بخش خواهران نیز «فائزه جلالی» از کانون جماران رامهرمز در رشته حفظ کل، «آمنه آلبوخنفر» از کانون نسیم شادگان و «سحر شاسی» از کانون صدرا ایذه در رشته قرائت تحقیق و «زهرا لویمی» از کانون عرفه اهواز در رشته قرائت ترتیل در این رویداد ملی قرآنی رقابت می‌کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان