مدیران کانون‌های مساجد منتخب خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند
مديران کانون‌هاي مساجد منتخب خوزستان با نماينده ولي فقيه در استان ديدار مي‌کنند
همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور؛

مدیران کانون‌های مساجد منتخب خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان، با اشاره به برنامه‌هاي 18 اسفند سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، از گردهمايي کانون‌هاي مساجد و ديدار مديران منتخب کانون‌هاي مساجد استان با نماينده ولي فقيه در خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 60750 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، با تبریک فرا رسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور، اظهار کرد: همزمانی سی‌ویکمین سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور با ماه رمضان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم کانون‌های مساجد بتوانند از برکات این ماه و فرصت بندگی به خوبی بهره‌مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، افزود: به منظور گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده که با همراهی کانون‌های مساجد اجرا می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این رویداد، گردهمایی کانون‌های مساجد و دیدار منتخبان کانون‌های مساجد استان با حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه است که جمعه (18 اسفند) با حضور استاندار خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان و مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد توسط تعدادی از مدیران کانون‌ها، تجلیل از کانون‌های برتر، بازدید از نمایش زنده ستارگان زمینی در محل قرارگاه مرکزی راهیان نور و ... از جمله برنامه‌های این همایش است.

 

وی بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای کانون‌های مساجد، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با موضوع 18 اسفند، حضور کانون‌های مساجد در کنگره ملی شهدای استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اهدای بسته‌های معیشتی با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، برگزاری کرسی‌های تلاوت نور هممزان با ماه رمضان و ... از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در خوزستان است.

کلمات کلیدی: بزرگداشت 18 اسفند