18 اسفند روز تجدید بیعت کانون‌های مساجد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است
18 اسفند روز تجديد بيعت کانون‌هاي مساجد با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

18 اسفند روز تجدید بیعت کانون‌های مساجد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام سميري، گفت: رکن کار فرهنگي ما در راستاي اهداف انقلاب اسلامي است از اين رو 18 اسفند براي ما روز تجديد بيعت کانون‌هاي مساجد با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري است.
شناسه خبر : 60865 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: امسال سی و یکمین سالروز تاسیس کانون‌های مساجد را جشن می‌گیریم و همزمانی این روز با برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان و همچنین ماه رمضان به فال نیک میگیریم. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: رکن کار فرهنگی ما در راستای اهداف انقلاب اسلامی است از این رو 18 اسفند برای ما روز تجدید بیعت کانون‌های مساجد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی 18 اسفند را عید برنامه‌های فرهنگی در مساجد دانست و اضافه کرد: گسترش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ديني در مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از مهمترین اهداف کانون‌های مساجد است.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: در نظر داریم سال آینده پویایی فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد را بیش از پیش گسترش دهیم و برنامه‌هایی تاثیرگذار و مفید برای همه اقشار به ويژه جوانان و نوجوانان داشته باشیم. 

 

وی خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه‌های متعددی در قالب‌های مختلف نظیر شعر، سرود، مسابقات قرآنی، نمایش، فیلم، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ورزشی، دوره‌های آموزشی و ... به مخاطبان ارائه می‌دهیم. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد را ترویج و انتقال فرهنگ شهدا و آشنایی نوجوانان و جوانان با آرمان‌ها و وصیت‌نامه های شهدا عنوان کرد و ادامه داد: شناخت شهدای کانونی از اولویت‌های ما در این زمینه است.

 

وی ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که امسال توسط ستاد کانون‌های مساجد خوزستان انجام شد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان اشتغالزایی در مساجد با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای بود. 

 

حجت‌الاسلام سميری، با اشاره به ویژه برنامه کانون‌های مساجد به مناسبت 18 اسفند، ابراز کرد: به همین مناسبت روز دوشنبه (21 اسفند) مدیران کانون‌های منتخب استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان  با حجت‌الاسلام موسوی‌فرد رئیس شورای سیاستگذاری کانون‌های مساجد خوزستان و حسینی محراب استاندار و نائب رئیس شورای سیاستگذاری استان دیدار می‌کنند.

 

وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کانونی، بازدید از کانون‌های مساجد، برپایی نمایشگاه توانمندی کانون‌های مساجد، تجلیل از کانون‌های مساجد و ... را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد به مناسبت 18 اسفند در خوزستان اعلام کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، یاد آور شد: تعدادی از کانون‌های مساجد استان نیز برنامه‌های از جمله برگزاری یادواره شهدا برگزار می‌کنند.