پرورش هنرمندان متعهد به فرهنگ ایرانی و اسلامی کارویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است
پرورش هنرمندان متعهد به فرهنگ ايراني و اسلامي کارويژه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

پرورش هنرمندان متعهد به فرهنگ ایرانی و اسلامی کارویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است

منادي گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد با اجراي برنامه‌هايي با محوريت سبک زندگي اسلامي، هنر اسلامي و هنر متعهد، نقش بسزايي در پويايي مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد دارند.
شناسه خبر : 60871 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجید منادی، با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: مساجد مرکز اصلی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی و مبدا تمام تحولات فرهنگی مسجد هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در فرهنگ اسلامی ما مسجد مرکزیت همه موضوعات اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … بوده از این رو تا جایی که ممکن است باید در حوزه فرهنگ و هنر نیز به سمت برنامه‌هایی با محوریت و مرکزیت مساجد برویم.

 

وی اضافه کرد: استان خوزستان علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های طبیعی، مهد تمدن ایران زمین، دروازه ورود تشیع به کشور، پایتخت دفاع مقدس و معراج شهدا است و همچنین از مساجد تاثیرگذار و قوی برخوردار است.

 

منادی، خاطر نشان کرد: طبیعتاً مجموعه‌هایی مثل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که خدمت رسان مساجد هستند به همین میزان اهمیت دارند.

 

وی تصریح کرد: در این میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه‌هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی، هنر اسلامی و هنر متعهد، نقش بسزایی در پویایی مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد دارند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یاد آور شد: تلاش کانون‌های مساجد پرورش افرادی با فرهنگ اسلامی و ترويج فرهنگ دینی و اسلامی در بستر هنر و فرهنگ مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری است که امیدواریم در این زمینه با همکاری سایر ارکان مسجد و تلاش روزافزون، بیش از پیش موفق‌ شوند.