کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر هستند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در تحقق بيانيه گام دوم انقلاب بسيار موثر هستند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر هستند

صادق جولا، گفت: مسجد در جامعه اسلامي، به محور و مرکز ثقل فعاليت‌هاي فرهنگي تبديل شده و به عنوان کانون نشر افکار، عقايد و اصول اسلامي در تحقق بخشي به بيانيه گام دوم انقلاب بسيار موثر است.
شناسه خبر : 60963 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، عبدالحمید صادق جولا، عصر امروز یکشنبه در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد شهرستان دزفول که در مجتمع فرهنگی این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: به لطف خدا این شجره طیبه از نهال به درختی تنومند تبدیل شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز به سی و یک سالگی خود رسیده و یکی از اهداف اساسی تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تقویت نیروهای مومن و انقلابی در تراز انقلاب است.

 

وی اضافه کرد: مسجد که به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص) از انوار الهی و محبوب‌ترین جای زمین است، در جامعه اسلامی، به محور و مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده و به عنوان کانون نشر افکار، عقاید و اصول اسلامی در تحقق بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر است.

 

صادق جولا، با بيان اينكه هر کانون مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی هنری محلات شود و به افراد انگیزه فعالیت و حضور دهد، تصریح کرد: خروجی تقویت حوزه فرهنگ و هنر و رسانه خود را در انجمن‌های هنری نشان می‌دهد که هنرمند دغدغه‌مند و تراز انقلاب اسلامی است.

 

وی یاد آور شد: با تعامل و هم افزایی همه نهادهای فعال در مسجد در راستای احیای نقش و جایگاه این اماکن مقدس، کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند نقش اساسی در پیشبرد امور فرهنگی مساجد و افزایش بروز و ظهور نقش جوانان در مدیریت مساجد داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول دغدغه‌ها و مشکلات خود را در زمینه فعالیت کانون‌های مساجد بیان کردند.

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد