همدلی و تعامل باید در مساجد حاکم باشد
همدلي و تعامل بايد در مساجد حاکم باشد
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

همدلی و تعامل باید در مساجد حاکم باشد

حجت‌الاسلام موسوي‌فرد، با بيان اينکه بايد در مساجد همدلي و تعامل حاکم باشد، گفت: مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري و فعالان مساجد با وجود اينکه يکي از اعضاي اصلي مساجد هستند، اما بايد در کنار امام جماعت باشند.
شناسه خبر : 60986 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، شامگاه دوشنبه (21 اسفند) در گردهمایی مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد خوزستان که به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های مساجد کشور برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: افضل اعمال در ماه رمضان به بیان پیامبر اکرم (ص) دوری از محرمات الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، افزود: در این ماه انسان مراقبت کند اعضا و جوارح او در طریق معصیت و نافرمانی خداوند متعال استفاده نشود.

 

وی با بیان اینکه خداوند متعال آنچه از انسان می‌خواهد ثمره یک ماه عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان است، اضافه کرد: در این ماه خداوند به برخی از کارهای غیراختیاری انسان پاداش می‌دهد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری کانون‌های مساجد خوزستان، تصریح کرد: مسجد تراز انقلاب اسلامی مطالبه رهبر معظم انقلاب است‌ و باید تلاش کرد که از کارهای جزیره‌ای اجتناب کنیم.

 

وی عنوان کرد: مسئول مسجد و کسی که مدیریت و راهبری می‌کند، امام محله و امام ‌جماعت است و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد با وجود اینکه یکی از اعضای اصلی مساجد هستند، اما مجموعه اعضا باید در کنار امام جماعت باشند.

 

امام جمعه اهواز بیان کرد: همدلی و تعامل در مساجد باید حاکم باشد و برنامه‌ای که امام جماعت در دست گرفته را مجموعه پازل های مرتبط با مساجد دنبال و در جهت تحقق آن گام بردارند.

 

وی در پایان در خصوص موضوع‌هایی همچون جمعیت و فرزندآوری، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و توجه به قرآن کریم در ماه رمضان در مساجد به ایراد سخن پرداخت.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد