رسالت اصلی کانون‌های مساجد خوزستان در سال جدید پرداختن به فعالیت‌های قرآنی است
رسالت اصلي کانون‌هاي مساجد خوزستان در سال جديد پرداختن به فعاليت‌هاي قرآني است
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

رسالت اصلی کانون‌های مساجد خوزستان در سال جدید پرداختن به فعالیت‌های قرآنی است

حجت‌الاسلام سميري گفت: امسال با توجه به همزماني عيد نوروز و ماه مبارک رمضان رسالت اصلي کانون‌هاي مساجد استان را پرداختن به فعاليت‌هاي قرآني و تربيت قاريان و حافظان قرآن و شناسايي استعدادها و چهره‌هاي جديد قرآني و ... قرار داديم.
شناسه خبر : 61251 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، با حضور در برنامه تلویزیونی «حدیث بیداری» ویژه‌برنامه سحر ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز خوزستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کرد: باید نسبت به امرالمؤمینن (ع) معرفت و شناخت خود را بیشتر کنیم و اخلاق ور فتار این امام بزرگوار را سرلوحه خود در زندگی قرار دهیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر توجه به نهج‌الابلاغه تاکید کرد و افزود: آرمان‌های زندگی در کلام امیرالمؤمنین (ع) نهفته است و ما باید آنها را زندگی به عنوان الگویی ارزشمند به کار گیریم.

وی همچنین به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر یک هزار و 200 کانون فرهنگی هنری و 75 کانون خواهران در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام سمیری، از راه‌اندازی 250 پایگاه قرآنی در کانون‌های مساجد استان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن به صورت روزانه در ماه رمضان و هفتگی در طول سال در کانون‌های مساجد در قالب پایگاه‌های قرآنی اجرا می‌شود.

وی سال جدید را سال قرآنی کانون‌های مساجد دانست و عنوان کرد: امسال با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان رسالت اصلی کانون‌های مساجد استان را پرداختن به فعالیت‌های قرآنی و تربیت قاریان و حافظان قرآن و شناسایی استعدادها و چهره‌های جدید قرآنی و ... قرار دادیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، با اشاره به جشنواره قرآنی مدهامتان یاد آور شد: از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با عضوت در کانون‌های مساجد از طریق سامانه بچه‌های مسجد در این جشنواره شرکت کنند.

 

کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد