دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
دعوت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان جهت حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس

دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خوزستان بر حضور پرشور و گسترده مردم ايران اسلامي به خصوص اعضاي کانون‌هاي مساجد استان جهت شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس و محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستي تاکيد کرد.
شناسه خبر : 61259 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای مردم شهیدپرور خوزستان و به خصوص اعضای کانون‌های مساجد استان را جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قدس نماد وحدت جهان اسلام است و روز جهانی قدس با مکتب انسان‌ساز اسلام و آینده‌نگری پیر جماران، حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد تا مسئله فلسطین و قدس در میان ملت‌های مسلمان و آزاده نمود بیشتری پیدا کند.

اکنون در آستانه‌ی روز جهانی قدس و در زمانی که رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ با غزه، با خوی وحشی‌گری و ددمنشی کودکان، مردان و زنان مظلوم غزه را به خاک و خون کشیده و با وجود شکست‌های متعدد همچنان به کشتار ناجوانمردانه‌ی خود ادامه می‌دهد و احساسات جهانیان را جریحه‌دار کرده است، پیوند ناگسستنی مردم ایران و مظلومان جهان اسلام را با حضور پرشور و شعور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در راهپیمایی این روز بزرگ، مستحکم‌تر کرده و در کنار مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی، یک حماسه‌ی ماندگار و بی‌نظیر خلق خواهند کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مهم برای اعلام انزجار دوباره ملت ایران از رژیم کودک‌کش و محکومیت حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه است که باعث شد جمعی از سرداران و مستشاران نظامی در روز شهادت مولی و مقتدایشان امام علی علیه‌السلام به آرزوی دیرین خود رسیده و به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

روز جهانی قدس باید در قالب یک وظیفه‌ی ملی  با حضور یکپارچه، منسجم و متحد همراه با دیگر آحاد و اقشار مختلف جامعه به یکی از ماندگارترین حماسه‌های ‌مردمی در دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم ستمدیده‌ی فلسطین و غزه و پاسداری از خون شهدای جبهه مقاومت در راستای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنیم.

لذا ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، ضمن محکومیت هجوم ددمنشانه و بی قید و شرط رژیم جعلی صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه و حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از آحاد مردم جامعه به خصوص اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دعوت می‌کند با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، ندای مظلومیت مردم فلسطین و غزه را به گوش جهانیان برسانند.

 

کلمات کلیدی: بيانيه