دیدار مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
ديدار مدير ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي

دیدار مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت‌الاسلام سميري مدير ستاد کانون‌هاي مساجد خوزستان با منادي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ديدار کرد.
شناسه خبر : 61380 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مدیر و تعدادی از کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، امروز سه‌شنبه (21 فروردین) با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار کردند.

دراین دیدار حجت‌الاسلام قاسم سمیری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات، از خدمات ارزشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در حمایت از کانون‌‌های مساجد قدردانی کرد. 

مجید منادی، نیز ضمن تبریک عید فطر، از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: خوزستان استانی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف در موضوعات متنوع است که باید بتوانیم از آنها به خوبی بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوشبختانه ستاد کانون‌های مساجد استان از نیروی انسانی پرتوان و با تجربه‌ای برخوردار است که با توجه به تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کردند می‌توانند هر برنامه و فعالیتی را به خوبی و موفقیت به سرانجام برسانند و این ظرفیتی برای ما است که بتوانیم از این ظرفیت در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ابتدای سال قرار داریم باید ازهم‌اکنون برای طول سال برنامه‌ریزی داشته باشیم و با تلاش و همکاری و مشارکت برنامه‌هایی در خور شأن اجرا کنیم.

منادی، کانون‌های مساجد را بازوی قدرتمند ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و یاد آور شد: شعار نهضت بازگشت به مساجد دولت سیزدهم نشان از اهمیت مساجد برای دولت و احیای کارکرد و نقش مساجد دارد و ما نیز قصد داریم در سال جاری بیش از پیش از ظرفیت کانون‌های مساجد در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و مذهبی استفاده کنیم.

در این نشست لوح تقدیر حجت‌الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور توسط حجت‌الاسلام سمیری، به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعطا شد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد