طرح اوقات فراغت در کانونهای مساجد باغملک کلید خورد
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خوزستان، جمشید خسروی، از برگزاری جلسه هماندیشی با مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان با هدف اجرای طرح اوقات فراغت خبر داد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک، در این جلسه بر لزوم ثبت فعالیتهای تابستانی مساجد در سامانه «بچههای مسجد» تأکید کرد و افزود: کانونهای فرهنگی هنری میتوانند با ثبت برنامههای خود، از امتیازات و حمایتهای این سامانه بهرهمند شده و گام مؤثری در غنیسازی اوقات فراغت نسل جوان بردارند.
وی با اشاره به اهمیت ثبت مناسبتهای ملی و مذهبی در سامانه بچههای مسجد، اضافه کرد: مدیران کانونهای مساجد باید با برنامهریزی دقیق، دایره فعالیتهای فرهنگی و هنری مساجد را گسترش دهند.
خسروی، تصریح کرد: ثبت مناسبتها و رویدادهای مهم در این سامانه نه تنها باعث هماهنگی بیشتر میشود، بلکه زمینهساز بهرهمندی از ظرفیتهای ملی و استانی خواهد بود و انتظار میرود کانونها با جدیت بیشتری در این مسیر گام بردارند.